Podcast

EiM-005 Jak badać satysfakcję klientów ? – rozmowa z Piotrkiem Sadowskim

Dla każdego przedsiębiorcy (przynajmniej taką mam nadzieje) najważniejsza jest satysfakcja jego klientów. Jednocześnie w mojej ocenie, jest to jeden z najtrudniej mierzalnych wskaźników. Wielu przedsiębiorców starając się mierzyć satysfakcję swoich klientów wykorzystuje „przyciski z buźkami” – sam przyznam, że też tak robiliśmy we FreshMailu, a nie jest to najbardziej optymalne działanie. O tym jak dobrze mierzyć satysfakcję klientów i jak przekuwać swoje porażki w sukcesy, dowiesz się z mojej rozmowy z Piotrkiem Sadowskim z Webankieta.pl.

Subscribe podcast Email [i] Marketing: iTunes | Android | Player.fm

Nie tylko buźkami mierzymy satysfakcję klienta

Dzisiaj wiele firm, tak jak wspomniałem, stosuje metodę trzech buziek, które to mają określić czy człowiek jest zadowolony z obsługi klienta. Czasem wnioski te przekładane są dalej – czy klient jest zadowolony z danej marki. Pewnie nie raz widziałeś tego typu przyciski i cóż, takie podejście choć wydaje się w porządku, nie pozwala dobrze zrozumieć zachowania klientów. Wszak ktoś, kto właśnie reklamował u Ciebie swój produkt mimo, że został dobrze obsłużony może mieć w sobie szereg negatywnych emocji, a to przekłada się na wiarygodność takiego badania. O tym jak do badań satysfakcji klienta podejść bardziej kompleksowo dowiesz się z mojej rozmowy z Piotrkiem Sadowskim – zapraszam do wysłuchania audycji:

Listen to „EiM 005 – Jak badać satysfakcję klientów – rozmowa z Piotrkiem Sadowskim” on Spreaker.

Skąd pobrać podcast

Podcast możesz znaleźć w wielu miejscach:

  • możesz bezpośrednio pobrać plik
  • jeżeli używasz iPhona, iPada lub Maca znajdziesz go w iTunes
  • jeżeli używasz urządzeń z Androidem możesz go zasubskrybować tutaj

Jeżeli uważasz, że gdzieś jeszcze powinienem go udostępnić – proszę daj znać w komentarzu.

Jeżeli masz czas możesz także zobaczyć sam wywiad w wersji wideo. Jeśli Ci się podoba – nie zapomnij o subskrypcji:

Transkrypt podcastu

Kliknij tutaj, aby pobrać spisaną treść podcastu (PDF)

Materiały dodatkowe

Jeżeli zaintesował Cię temat badania satysfakcji klientów zapraszam Cię do przeczytania artykułu Piotrka Sadowskiego Badanie satysfakcji klienta – 3 kroki aby zwiększyć jego lojalność

Warto też poświęcić kolejne 20 minut na obejrzenie wystąpienia Piotrka podczas konferencji MailMyDay

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *