EiM 023 – Paweł Sala – Jak zwiększyć dostarczalność kampanii email marketingowych

Jeśli zastanawiasz się nad możliwościami zwiększenia dostarczalności Twoich mailingów to ten odcinek jest dla Ciebie. Dowiesz się w nim o:

    • działaniu nowoczesnych filtrów antyspamowych;
    • metodach zdobycia uwagi odbiorców;
    • strategiach aktywizacji bazy odbiorców;
    • zarządzaniu różnymi segmentami bazy odbiorców.

I innych wartościowych tematach mających na celu usprawnienie Twoich działań email marketingowych.

Subscribe podcast Email [i] Marketing: iTunes | Android | Spotify | Player.fm

Listen to „EiM 23 – Paweł Sala – Jak zwiększyć dostarczalność kampanii email marketingowych.” on Spreaker.

Skąd pobrać podcast

Podcast możesz znaleźć w wielu miejscach:

  • możesz bezpośrednio pobrać plik
  • jeżeli używasz iPhona, iPada lub Maca znajdziesz go w iTunes
  • jeżeli używasz urządzeń z Androidem możesz go zasubskrybować tutaj lub skorzystaj z Player.fm

Jeżeli uważasz, że gdzieś jeszcze powinienem go udostępnić – proszę daj znać w komentarzu.

Dla wszystkich którzy wolą wersję video – zapraszam na kanał Youtuba FreshMaila. Proszę nie zapomnij także o subskrypcji, aby nie uleciało Ci żadne nowe nagranie.

Rzeczy, wydarzenia, aplikacje i osoby o których usłyszysz w tym odcinku i warto je sprawdzić

Transkrypt podcastu

EiM 23 – Paweł Sala – Jak zwiększyć dostarczalność kampanii email marketingowych

1 komentarz do “EiM 023 – Paweł Sala – Jak zwiększyć dostarczalność kampanii email marketingowych”

  1. Cześć Paweł. Uczę się z Twoich podcastów i żałuję, że tak dawno nie nagrałeś nic nowego! Pracuję w marketingu i obecnie zaczynam działać w temacie e-mail marketingu. Twoje nagrania to źródło bezcennej wiedzy. Mam dwa pytania. Pierwsze – czy będziesz nagrywał nowe materiały? Drugie – w temacie ecommerce – jak pozyskać ponownie byłych klientów? Jaki e-mail marketing do nich kierować? Z tego samego emaila czy lepiej założyć nowego? Itp, itd. To temat ważny dla branży fitness w której pracuję. Pozdrawiam 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *