Książka "Świeże podejście do e-mail marketingu - wydanie trzecie", autorstwa Pawła Sali, to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera. W publikacji znajdziesz praktyczne przykłady oparte na polskiej wiedzy i doświadczeniach.
DLACZEGO I DLA KOGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA?
Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa. Zgodnie z badaniami DMA National Client Email Report, w 2015 roku wskaźnik ROI z email marketingu wynosił ponad 38000%. Oznacza to, że z każdej zainwestowanej złotówki marketer otrzymywał średnio 38 złotych przychodu.
CZEGO DOWIESZ SIĘ Z KSIĄŻKI?
Z tej książki dowiesz się:
Czym jest email marketing i jak go wykorzystać w swojej firmie?
Jak efektywnie tworzyć oraz zarządzać listą subskrybentów.
Jak przygotować skuteczny mailing, czyli o kreacji, treści, temacie i nadawcy?
Kiedy i jak często warto prowadzić działania email marketingowe?
Jak umiejętnie wykorzystać raporty z wysyłek.
Jak wyglądały kampanie, które odniosły sukces.
KTO JEST AUTOREM KSIĄŻKI?
Paweł Sala Współzałożyciel
i dyrektor zarządzający FreshMaila
Cześć, nazywam się Paweł Sala i od ponad 10 lat jestem gorącym ewangelizatorem mądrego wykorzystania email marketingu. Przez ten czas współpracowałem z wieloma markami takimi jak Loreal, Orange, Triada, Philips, Skoda, Neckerman, Answear, wspólnie opracowując najbardziej efektywne sposoby komunikacji z ich subskrybentami. Nasze kampanie wielokrotnie były nagradzane i wyróżniane na takich konkursach jak Golden Arrow, Mixx Awaords, Kreatura czy Webstar Festival.
Jestem współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym FreshMaila – najbardziej popularnego narzędzia do email marketingu w Polsce, a także mam nadzieję, jednego z najbardziej przyjaznych rozwiązań z jakich może korzystać marketer. Co miesiąc dziesiątki tysięcy marketerów wysyła ponad 1 000 000 000 wiadomości za pomocą FreshMaila co sprawia, że czuję się bardzo cholernie dumnym.
Jestem autorem książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautorem innych publikacji – w tym bestsellerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Publikuje także w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer +, Nowoczesne zarządzanie i wielu innych, a także w serwisach branżowych takich jak Marketing przy Kawie, Interaktywnie.
Aktywnie angażuję się w społeczność digitalową będąc między innymi współtwórcą standardów branżowych DIMAQ czy kierując pracami grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska. Bardzo chętnie włączam się w pracę mentora w ramach różnych inicjatyw startupowych.
Prywatnie tata Stefana i Juliana a także mąż Pauliny, z którą latem nurkuje, a w zimie oddaje się białemu szaleństwu. W pozostałym wolnym czasie rozwijamy nasze zamiłowanie do wspólnych podróży oraz skoków ze spadochronem.
OPINIE O AUTORZE I RECENZJE KSIĄŻKI
Email marketing z najwyższej półki. Skuteczny, prosty, kompleksowy- taki powinien być zawsze.
Jacek Szlak
Redaktor naczelny, Marketing przy kawie
Artur Kurasiński
Wystąpienia i prelekcje Pawła zawsze są na najwyższym poziomie merytorycznym. Jego wiedza związana z email marketingiem jest wyjątkowa i godna podziwu.
Dyrektor marketingu i sprzedaży, Marketer +
Paweł Koziara
Paweł od lat publikuje na łamach naszego magazynu. Jego artykuły są zawsze na wysokim poziomie. Widać to również tutaj. Wydanie III stanowi dobry start zarówno dla osób, które zaczynają dopiero swoją przygodę z email marketingiem, jak i dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i skorzystać z doświadczenia eksperta.
ZAMÓW KSIĄŻKĘ
170 stron!
49,90 PLN
+ KOSZTY WYSYŁKI
EBOOK + KSIĄŻKA
39,90 PLN
PROMOCJA
PROMOCJA ZORGANIZOWANA Z
PATRONI MEDIALNI:
SPONSOR WYDANIA:
© 2020 PAWEŁ SALA | Projekt i wykonanie: Skoczyński Tomasz
Kontakt: ksiazka@freshmail.pl