Szkolenie otwarte:
Strategia email marketingowa 2025
Twórz i wysyłaj newslettery oraz mailingi, które nie tylko
przynoszą Ci zyski lecz również dają powód do dumy.
termin: 7 listopada 2024
ilość wolnych miejsc: 19
cena: 1485 zł netto
miejsce: online
Email marketing – według wszelkich badań – to najskuteczniejszy kanał komunikacji marketingowej. Statystycznie, każda zainwestowana złotówka w ten kanał generuje 41 zł ze sprzedaży. Jednak, aby osiągnąć takie wyniki, email marketing musi być odpowiednio zaplanowany i wdrożony.
Dobrze przygotowana strategia email marketingowa pozwoli Ci pozyskać subskrybentów newslettera, których następnie przekształcisz w klientów, a tych klientów zamienisz w lojalnych fanów Twojej marki.
Podczas tego intensywnego, jednodniowego szkolenia:
• Zdobędziesz najnowszą wiedzę z zakresu email marketingu i nauczysz się, jak na jej podstawie opracować strategię, która przyciągnie i zaangażuje Twoją grupę docelową.
• Nauczysz się przekładać strategię na konkretne plany operacyjne i działania taktyczne, które wzbudzą uznanie Twojego szefa i przyniosą wymierne efekty finansowe dla firmy.
• Dowiesz się, jak skutecznie wdrażać i monitorować kampanie email marketingowe, dzięki czemu zyskasz pewność siebie i spokój podczas optymalizacji kolejnych wysyłek.
Program szkolenia:
9:30 – 11:00 Uspójnienie wiedzy, abyśmy wszyscy wiedzieli o czym rozmawiamy
- Przywitanie i omówienie zakresu szkolenia
- Podstawy email marketingu:
- Czym jest ten kanał komunikacji?
- Dlaczego warto w niego zainwestować i jak może wpływać na inne działania marketingowe (i nie tylko)?
- Przegląd i omówienie aktualnych trendów w email marketingu
- Jak nie zostać spamerem – wszystko, co musisz wiedzieć o dostarczalności w 2024 roku
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa
11:15 – 12:45 Projektowanie strategii email marketingowej
- Psychologiczne aspekty komunikacji w email marketingu (i nie tylko)
- Zdefiniowanie celów działań email marketingowych
- Określenie typów komunikacji w email marketingu
- Tworzenie person odbiorców
- Planowanie treści i harmonogramów działań email marketingowych
12:45 – 13:15 Przerwa obiadowa
13:15 – 14:45 Wszystko co musisz wiedzieć o działaniach lead generation
- Do kogo planujesz wysyłać swoje maile – jak zdobywać bazy adresowe do planowanych działań
- Jakie dane powinniśmy zbierać
- Jak integrować działania email marketingowe z innymi kanałami komunikacji
- Zarządzanie bazą adresową
14:45 – 15:00 Przerwa kawowa
15:00 – 16:30 Optymalizacja działań „day by day”
- Monitorowanie i analiza wyników działań email marketingowych
- Optymalizacja kampanii email marketingowych
- Wybór odpowiednich narzędzi do planowanych działań
Zakończenie szkolenie max o 16:30
Oto 5 powodów, dla których to ja powinienem Cię szkolić z email marketingu:
- Przez ostatnie 18 lat zdobyłem ogromne doświadczenie, tworząc kampanie wyróżniane na konkursach branżowych, takich jak Effie, GoldenArrow czy Kreatura.
- Przeszkoliłem ponad 25 000 osób, a moje podejście do nauki jest praktyczne i inspirujące.
- Jestem autorem ponad 200 artykułów o email marketingu i współautorem bestsellerowych książek marketingowych.
- Wystąpiłem na ponad 100 konferencjach branżowych, m.in. na InfoShare, IAB Forum, Mail My Day i wielu innych.
- Przez 10 lat kierowałem pracami grupy ds. email marketingu przy IAB Polska, gdzie tworzyliśmy standardy branżowe.
Jeśli szukasz najlepszego szkolenia z email marketingu na polskim rynku, mogę Ci to zagwarantować swoim nazwiskiem i doświadczeniem.
Rozwiej swoje wątpliwości i przeczytaj jak inni oceniają moje szkolenia.
“Paweł ma tę rzadką umiejętność aktywnego zainteresowania swoich słuchaczy oraz dzielenia się z nimi swoją wiedzą i doświadczeniem. Jego szczególna charyzma sprawia, że wystąpienia są naprawdę inspirujące i cenne..”
Jacek Kotarbiński @kotarbinski
“Paweł Sala jest jednym z najlepszych mówców jakich znam. Jego wystąpienia są praktyczne, angażujące i pełne wiedzy..”
Jakub Cyran @jakubcyran
“Pawła miałam okazję słuchać kilkakrotnie, podczas największych marketingowych konferencji. Doceniam go nie tylko jako głowę aplikacji Freshmail, z której sama korzystam, lecz także jako profesjonalnego mówcę i prelegenta. Lubię go słuchać, popiera swe wystąpienia konkretnymi przykładami, jego wystąpienia słucha się z ciekawością i zainteresowaniem..”
Aneta Wątor @anetawator
A może potrzebujesz innego szkolenia?
Zobacz jakie inne szkolenia przygotowałem z zakresu email marketingu i zobacz jak mogę pomóc Ci się stać marketerem którym zawsze chciałeś być.
Email marketing od podstaw
czyli jak efektywnie rozpocząć działania email marketingowe, aby szybko generowały przychody.
najbliższy termin: 2024-10-02
miejsce: online
Conversion Center Email Design
czyli jak projektować skuteczne newslettery i mailingi bez bycia grafikiem aby cieszyły odbiorców i dowoziły wyniki.
najbliższy termin: 2024-10-02
miejsce: online
Efektywne budowanie list adresowych
czyli jak budować i pielęgnować bazę adresową w email marketingu, aby przekształcać subskrybentów w klientów
najbliższy termin: 2024-10-02
miejsce: online