Szkolenie otwarte:

Email marketing dla każdego

Dowiedz się jak prowadzić kompleksowe działania email marketingowe, które przyniosą niezwykłe rezultaty.
 
Przez dwa dni pokażę Ci najbardziej sprawdzone rozwiązania w email marketingu.
 
Miejsce: Warszawa
Data: ?? ?? ????

Dlaczego powinieneś zapisac się na to szkolenie ?

Mądrze prowadzona komunikacja email marketingowa może osiągnąć niesamowite rezulaty. Zgodnie z badanimi DMA jedna złotowka zainwestowana w email markeitng generuje 38 zł sprzedaży. Ja miałem okazję współtworzyć kampanie w których jedna złotówka zamieniała się w 3796 zł czystej sprzedaży. 
 
Nie ma znaczenia czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z email marketingiem czy masz już pewne doświadczenie. Nie ma znaczenia czy jesteś blogerem, prowadzisz własny e-commerce czy pracujesz jako marketer w dużej firmie. Nie ma znaczenia z jakiego narzędzia korzystasz w swoich działałaniach - to szkolenie to kompleksowy zbiór sprawdzonej wiedzy, którą możesz zastosować od razu w swojej firmie.

Program szkolenia

Dzień pierwszy

10:00 - 11:30

Wstęp, czyli dlaczego email markeitng wciąż jest taki skuteczny i o czym warto zawsze pamiętać. Strategie email marketingowe - dowiesz się jak przygotować kompleksowy plan działań email marketingu tak aby wszelkie prowadzone przez Ciebie rezultaty przynosiły maksymalne rezultaty. 

11:45 - 13:15

Budowanie baz adresowych - dowiesz się jak w sposób legalny i zogdny z najlepszymi praktykami budować swoje bazy adresowe. Porozmawiamy o tym jak zoptymalizować swoją stronę internetową, aby pozyskiwać na niej jak najwięcej zapisów do newlsettera.

13:45 - 15:15

Jak wykorzystać inne narzędzia marketingu internetowe (Facebook, Twitter, Linkedin) do budowania baz adresowych. Jak budować bazy adresowe w świecie realnym.

15:30 - 17:00

Zarządzanie bazami adresowymi - dowiesz się jak dbać o higienę baz danych. Jak wykorzystać możliwości segmentacji jakie dają dzisiejsze narzędzia do email marketingu, aby lepiej trafiać z komunikatem do odbiorców. Jak wykorzystać dane deklaratywne, behawioralne czy transakcyjne do lepszej segmentacji.

Dzień drugi

10:00 - 11:30
Jak przygotować dobry szablon newslettera i mailingu. Jak przygotować dobry szablon newslettera i mailingu.Jak przygotować dobry szablon newslettera i mailingu.Jak przygotować dobry szablon newslettera i mailingu.
11:45 - 13:15

Jak przygotować program powitalny dla nowego subskrybenta. Jak przygotować program powitalny dla nowego subskrybenta. Jak przygotować program powitalny dla nowego subskrybenta.

13:45 - 15:15

Conversion centre deign - jak tworzyć komunikację która jest skupiona na konwersji. Conversion centre deign - jak tworzyć komunikację która jest skupiona na konwersji. Conversion centre deign - jak tworzyć komunikację która jest skupiona na konwersji.

15:30 - 17:00
Kiedy i jak często prowadzić wysyłki, aby przynosiły najlepsze rezultaty.
Optymalizacja działań email marketingowych czyli jak wykorzystać dane jakie dostarczają odbiorcy po wysłanej kampanii w celu optymalizacji przyszłych działań.