Przeczytaj ostatnie wpisy:
rozkład statystyczny nie widzenia barw

Kiedy patrzysz, a nie widzisz – jak tworzyć maile dla wszystkich.

Myśl o dostępności. To jedna z najważniejszych rzeczy, o których powinniśmy pamiętać w 2023 roku. Planując działania w e-mail marketingu pamiętajmy przede wszystkim o osobach niedowidzących i posiadających różnego rodzaju dysfunkcje wzrokowe. Ten temat od dawna już nie jest żadną abstrakcją. Obecnie technologia pozwala nam na dostosowanie komunikatów do osób z wadą wzroku. Z drugiej… Czytaj dalej »Kiedy patrzysz, a nie widzisz – jak tworzyć maile dla wszystkich.

Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów, przy wypisywaniu subskrybentów z newslettera.

Średnio raz w miesiącu robię generalne porządki na mojej skrzynce pocztowej i wypisuję* się z newsletterów, które z jakiegoś powodu przestały mnie interesować. Mimo iż od wielu lat osobiście buduję wśród polskich marketerów świadomość dobrych praktyk email marketingowych, cóż… muszę chyba edukować i inspirować bardziej. Dlatego dzisiaj przygotowałem dla Ciebie kilka przykładów, które ostatnio wpadły… Czytaj dalej »Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów, przy wypisywaniu subskrybentów z newslettera.