Przeczytaj ostatnie wpisy:
Bill Murray Yahoo email marketing

Jak Yahoo ożywiło email marketing dzięki Billowi Murrayowi

Email marketing nie musi być nudny. Yahoo właśnie udowodniło, że można stworzyć angażującą kampanię, która nie tylko przypomina użytkownikom o istnieniu ich usługi, ale też buduje wokół niej emocje i interakcję. Jak to zrobili? Wystarczyły: Bill Murray, tajemnicza zagadka i odrobina nostalgii. Powrót do korzeni – ale w nowoczesnym stylu Yahoo od lat walczy o… Dowiedz się więcej »Jak Yahoo ożywiło email marketing dzięki Billowi Murrayowi

Mateusz Kusznierewicz i Paweł Sala

Power Walk – mały krok, wielka zmiana!

Ostatnio miałem okazję uczestniczyć w kilku dyskusjach dotyczących fajnych, efektywnych nawyków/rutyn – zwał jak chciał, które sprawiają, że łatwiej jest mierzyć się z każdym dniem. Jednym z takich działań w moim przypadku jest spacer. Od czerwca – po spacerze z Mateuszem Kusznierewiczem – wprowadziłem do swojej codzienności „Power Walk”– szybkie i częste spacery, które robią… Dowiedz się więcej »Power Walk – mały krok, wielka zmiana!

Jak korzystać z Gmail Annotation, aby zwiększyć widoczność Twojego mailingu lub newslettera?

Każdego dnia na skrzynki mailowe statystycznego Polaka trafia od kilkunastu do nawet kilkuset wiadomości. Rozbieżności te wynikają ze stylu pracy poszczególnych osób – ale to pewnie temat na inny wpis. Rolą marketera, który odpowiada za email marketing jest tworzenie takich kampanii do swoich odbiorców, aby to właśnie od nich maile były przeczytane. Dzisiaj chcę opowiedzieć… Dowiedz się więcej »Jak korzystać z Gmail Annotation, aby zwiększyć widoczność Twojego mailingu lub newslettera?

Kampanie back-to-school

7 kroków do efektywnej komunikacji w email marketingu: Jak zaplanować kampanię „back-to-school”

Zbliża się wrzesień, a to oznacza jedno – powrót do szkoły! Dla marketerów, to idealny moment, aby wdrożyć kampanie email marketingowe, które pomogą nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale także zbudować lojalność klientów. Jak co roku, na mojej skrzynce pocztowej w ciągu ostatnich dwóch tygodni zaroiło się od newsletterów i mailingów, których głównym tematem jest powrót… Dowiedz się więcej »7 kroków do efektywnej komunikacji w email marketingu: Jak zaplanować kampanię „back-to-school”

Gdy widzisz kolory inaczej

Kiedy patrzysz, a nie widzisz – jak tworzyć maile dla wszystkich.

Myśl o dostępności. To jedna z najważniejszych rzeczy, o których powinniśmy pamiętać w 2023 roku. Planując działania w e-mail marketingu pamiętajmy przede wszystkim o osobach niedowidzących i posiadających różnego rodzaju dysfunkcje wzrokowe. Ten temat od dawna już nie jest żadną abstrakcją. Obecnie technologia pozwala nam na dostosowanie komunikatów do osób z wadą wzroku. Z drugiej… Dowiedz się więcej »Kiedy patrzysz, a nie widzisz – jak tworzyć maile dla wszystkich.

wypisz mnie

Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów, przy wypisywaniu subskrybentów z newslettera.

Średnio raz w miesiącu robię generalne porządki na mojej skrzynce pocztowej i wypisuję* się z newsletterów, które z jakiegoś powodu przestały mnie interesować. Mimo iż od wielu lat osobiście buduję wśród polskich marketerów świadomość dobrych praktyk email marketingowych, cóż… muszę chyba edukować i inspirować bardziej. Dlatego dzisiaj przygotowałem dla Ciebie kilka przykładów, które ostatnio wpadły… Dowiedz się więcej »Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów, przy wypisywaniu subskrybentów z newslettera.