Przeczytaj ostatnie wpisy:
7 kroków do efektywnej komunikacji w email marketingu: Jak zaplanować kampanię „back-to-school”
Zbliża się wrzesień, a to oznacza jedno – powrót do szkoły! Dla marketerów, to idealny moment, aby wdrożyć kampanie email marketingowe, które pomogą nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale także zbudować lojalność klientów. Jak co roku, na mojej skrzynce pocztowej w ciągu ostatnich dwóch tygodni zaroiło się od newsletterów i mailingów, których głównym tematem jest powrót… Czytaj dalej »7 kroków do efektywnej komunikacji w email marketingu: Jak zaplanować kampanię „back-to-school”
Kiedy patrzysz, a nie widzisz – jak tworzyć maile dla wszystkich.
Myśl o dostępności. To jedna z najważniejszych rzeczy, o których powinniśmy pamiętać w 2023 roku. Planując działania w e-mail marketingu pamiętajmy przede wszystkim o osobach niedowidzących i posiadających różnego rodzaju dysfunkcje wzrokowe. Ten temat od dawna już nie jest żadną abstrakcją. Obecnie technologia pozwala nam na dostosowanie komunikatów do osób z wadą wzroku. Z drugiej… Czytaj dalej »Kiedy patrzysz, a nie widzisz – jak tworzyć maile dla wszystkich.
Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów, przy wypisywaniu subskrybentów z newslettera.
Średnio raz w miesiącu robię generalne porządki na mojej skrzynce pocztowej i wypisuję* się z newsletterów, które z jakiegoś powodu przestały mnie interesować. Mimo iż od wielu lat osobiście buduję wśród polskich marketerów świadomość dobrych praktyk email marketingowych, cóż… muszę chyba edukować i inspirować bardziej. Dlatego dzisiaj przygotowałem dla Ciebie kilka przykładów, które ostatnio wpadły… Czytaj dalej »Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów, przy wypisywaniu subskrybentów z newslettera.