EiM-005 Jak badać satysfakcję klientów ? – rozmowa z Piotrkiem Sadowskim

Dla każdego przedsiębiorcy (przynajmniej taką mam nadzieje) najważniejsza jest satysfakcja jego klientów. Jednocześnie w mojej ocenie, jest to jeden z najtrudniej mierzalnych wskaźników. Wielu przedsiębiorców starając się mierzyć satysfakcję swoich klientów wykorzystuje „przyciski z buźkami” – sam przyznam, że też tak robiliśmy we FreshMailu, a nie jest to najbardziej optymalne działanie. O tym jak dobrze mierzyć satysfakcję klientów i jak przekuwać swoje porażki w sukcesy, dowiesz się z mojej rozmowy z Piotrkiem Sadowskim z Webankieta.pl.

Subscribe podcast Email [i] Marketing: iTunes | Android | Player.fm

Nie tylko buźkami mierzymy satysfakcję klienta

Dzisiaj wiele firm, tak jak wspomniałem, stosuje metodę trzech buziek, które to mają określić czy człowiek jest zadowolony z obsługi klienta. Czasem wnioski te przekładane są dalej – czy klient jest zadowolony z danej marki. Pewnie nie raz widziałeś tego typu przyciski i cóż, takie podejście choć wydaje się w porządku, nie pozwala dobrze zrozumieć zachowania klientów. Wszak ktoś, kto właśnie reklamował u Ciebie swój produkt mimo, że został dobrze obsłużony może mieć w sobie szereg negatywnych emocji, a to przekłada się na wiarygodność takiego badania. O tym jak do badań satysfakcji klienta podejść bardziej kompleksowo dowiesz się z mojej rozmowy z Piotrkiem Sadowskim – zapraszam do wysłuchania audycji:

Listen to „EiM 005 – Jak badać satysfakcję klientów – rozmowa z Piotrkiem Sadowskim” on Spreaker.

Skąd pobrać podcast

Podcast możesz znaleźć w wielu miejscach:

  • możesz bezpośrednio pobrać plik
  • jeżeli używasz iPhona, iPada lub Maca znajdziesz go w iTunes
  • jeżeli używasz urządzeń z Androidem możesz go zasubskrybować tutaj

Jeżeli uważasz, że gdzieś jeszcze powinienem go udostępnić – proszę daj znać w komentarzu.

Jeżeli masz czas możesz także zobaczyć sam wywiad w wersji wideo. Jeśli Ci się podoba – nie zapomnij o subskrypcji:

Transkrypt podcastu

Kliknij tutaj, aby pobrać spisaną treść podcastu (PDF)

Materiały dodatkowe

Jeżeli zaintesował Cię temat badania satysfakcji klientów zapraszam Cię do przeczytania artykułu Piotrka Sadowskiego Badanie satysfakcji klienta – 3 kroki aby zwiększyć jego lojalność

Warto też poświęcić kolejne 20 minut na obejrzenie wystąpienia Piotrka podczas konferencji MailMyDay

 

2 myśli na “EiM-005 Jak badać satysfakcję klientów ? – rozmowa z Piotrkiem Sadowskim”

  1. Dziękuje za fajną serię, podoba mi się duża częstotliwość podcastów. Mam nadzieję, że ta szybkość zostanie utrzymamy. Ps. Nie da się pobrać bezpośrednio pliku, proszę o poprawkę 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *